RSS

Pages

♥【分享】1 day Acuvue DEFINE♥




这篇要来推荐 我戴过最舒服的Lens

非 它 莫属啦






1 day Acuvue DEFINE
Vivid style :)




它真的很舒服 完全感觉不到自己在戴 lens

没有夸张噢 是真的 而且也很自然 但却有放大功能

话说拍婚纱照的时候 我也戴了它 一整天下来

眼睛都不感觉干 换作是其他牌子的

虽然价格有点小贵(对我来说)

但总算值得



以下是有戴的时候拍的

(别跟我说有戴没戴没差 我会很伤心 T^T )










号外~~~~~






Dalang~~~




它就是我家hebe生的小狗啦 很可爱是不?

很想抱它 不止一只

所以要出售咯~

有人有兴趣莫?:)


STAY TUNED

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 评论:

Unknown 说...

Great review, thanks for sharing it here !

i usually do not leave any comment but i really like the way you present your blog here and it really looks great !

I will surely visit here again

Just for your info. you can also check out www.contactlensxchange.com for more exciting brand colored circle lenses.
Enjoy and stay pretty : )

Mimiko

发表评论